2014年10月9日 星期四

Day 18 忽然越南! 東南亞之旅(完)

(Day 18) 2014-6-6
住宿:Vissai Saigon Hotel
行程:柬浦寨暹粒—>越南胡志明市


用盡整個上午時間去遊覽,返Hostel沖涼check out,食完午餐坐篤篤車去機場; Check in 時竟然話下一程,即由胡志明市回港既無位,但我張e ticket 明明話confirm喎! 好明顯overbook啦!下一程係坐CX,實嘈佢同叫佢比番晚酒店我住架! 好在我仲有多一日假期啫...

One Stop Hostel就係呢條巷仔入去~



原來呢程係吳哥航空,全班機得8名乘客,真係蝕大本囉!




到達胡志明市,地勤職員講原來係flight cannel,仲話已用Email通知晒乘客喎! 我無收過囉! 
原先這個行程都諗住路經越南,所以一早已辦好Visa,但由於排華所以取消越南行程,殊不知又忽然停越南,Visa都派上用場。


CX free 左晚酒店比我連晚、早餐,明日有三班機我揀,選擇了1125
雖然係航空公司問題,其實我都想爭取多D,因為我都係機場工作過一段長時間,絕對明白航空公司既運作,但我真係做唔出好似某些國民咁大吵大鬧,為抓多點賠償... 不過可能因為我仲有多一日假唔心急掛!

Vissai Saigon Hotel ,自助餐唔錯;






晚飯後乘20分鐘的士去地勤推介既夜市$97000($33-HKD),但去完回程竟要$140000,差不多多了一半! 肯定兜路! 但我最後因為無錢,比晒$114000佢,司機仲笑笑口講無所謂,仲唔係偷雞唔到蝕榨米!

法式建築

越南特產 -- 咖啡

見到呢架單車賣咖啡,可想而知當地人幾鍾意飲咖啡!


街上除左咖啡外就係電單車頭盔既舖頭

健康生活

雪糕店有旅遊指南攞


(Day 19) 2014-6-7
行程:越南胡志明市—>香港

酒店早餐唔錯,係越中mix,唔錯! 食完有專車車我到機場check in,又係尋日個地勤小姐,話會當我貴賓看待喎! 行李貼上bussises Label,但就比個經濟位我⋯ 算吧,反正都係經濟位最前排。


維他橙汁? 未飲過噃!


遊記完結前,順便update一下旅途上各朋友既近況:法國朋友Julien返回法國; 加拿大女仔Marie無再同Julien一齊,返左蒙特利爾屋企,果然視大家為性伴⋯ 唔係,係旅伴! 哈哈~ 租車老闆Siay終於聽我講再次談戀愛; 韓國女仔Anna 返韓國後搵到份新工,做漢語翻譯。


坐車去旅行,浪遊東南亞之旅完!

16 則留言:

  1. airline 有時cancel 真係無通知.
    唔同顏色的士唔同$$$. 唔知邊架平d.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉! 佢口口聲聲話出左E mail...
      咦! 又無留意乜野色噃⋯ 不過就肯定佢兜路囉

      刪除
  2. 哈哈,咖啡車上寫著 Kopi Halal, 真有趣,這車箱應是馬拉入口。銀仔可知甚麼是 Halal 嗎?Halal 是回教一種屠宰牲口的儀式,不用 Halal 方式屠的牲口,回教人認為不潔淨,不能入口,但咖啡我可不知如何去 Halal。越南沒多大回教人,不談 Halal,Kopi 也是馬拉字,越文受漢字和法文影響,咖啡叫 Cafe。越南咖啡豆非常出名,是世界第二大出口國,味道真的不錯。
    越南的胡志明市變遷很大,現在的法國味比起我九二年第一次去時真的淡了很多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝六斤,你又教識我好多野啦! 不過我真係唔知Halal,不過我所見現在都多左回教徒,係夜市有一條回教街tim~
      越南係我呢個行程無諗過去既地方,所以都一無所知,哈哈~

      刪除
  3. 喱個旅程遇到的人和事果然幾難忘^^
    全班機得8名乘客====>可以在機上打筋斗都得喎XXD
    分分鐘cabin crew多過乘客
    越南原來要簽證!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無諗過係東南亞會有難忘既經歷,我成日幻想都係老遠既遠行先會有⋯
      果班機蝕硬大本!
      越南要簽架! 出發前去呢幾個國家既領事館,佢仲要係最多人排隊tim!

      刪除
  4. 越南我數年前一個人, 唔想做功課, 跟團去過.....
    現在如果無簽證, 咁可否落地做簽證??

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多外國人都係落地签證,不過越南仲有貪汚,可能坐地起價。我同事剛第一次過去,過關問收$$$

      刪除
    2. Long bell: 小月講得無錯! 如諗住出發前攪,要預多點時間,因為最多人排隊!

      刪除
  5. 忙了一排,短遊歸來,我終於有空重出江湖!你的CX overbooked事件都算不幸中之大幸。我最難忘的航班overbooked慘劇是從阿根廷返澳洲,下一班是兩日後,但我翌日便要飛冰島,機票要延期的話恐怕要付天文數字!Aerolineas 地勤人員直稱不會賠償,而且居然還毫無歉意,離譜!最後擾攘了一個多鐘頭才讓我上機。你那法國朋友 'Juilien',串法應是 Julien 吧?洋人真是毫無貞操感,也曾有人想把我當作旅伴+性伴,我實在接受不了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,你識法文噃,哈哈~ 改返先,thx~
      我發覺外國好多時真係踩你都傻,所以香港人,內地人真係好幸福,係香港機場見都既混亂景象,爭取乜都有⋯
      你呀,一個人旅行要執生,咪比人霸王硬上弓呀!

      刪除
  6. 去到外地我都真係幾怕坐的士,好多時都有不愉快經歷,而家去d我唔熟悉嘅地方會情願俾多少少錢book接送,費時俾人影響去旅行靚靚心情呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就平民D,用更少既錢搭公車,費時俾人影響去旅行靚靚心情呀!哈哈~

      刪除