2014年1月23日 星期四

Day 4 西伯利亞鐵路(俄羅斯貝加爾湖)

(Day 4) 2013-06-13 雨/大霧
住宿 :西伯利亞列車上
行程 :Listvyanka --> Sljudyanka --> Ulan-ude



一早起床,望一望個天好厚雲已心知不妙,點知係刷緊牙時下起傾盆大雨... 趕時間都無計,要冒雨起行,我就失策,無帶Gore-tex... 好在係房內咁啱有幾件用過既即棄雨褸! 


好在去到馬路就截到架順風車,但短短既幾步路足夠令好多遮唔到既部位濕晒!司機一車就車到去上船既碼頭附近; 原來碼頭就係村口位置,如果步行前往真係好遠架! 落車時比左$100-RUB(約$3-USD)。 於是就企係路旁既一把大傘,遙望碼頭,等候0845開出既船。
@0800



上船時遇到一個來自台灣既旅行團,稍後會一齊乘環迴列車。

船程約20分鐘就到達對岸,火車1040發車,仲有半小時係火車站附近逛逛... 
貝加爾湖環迴鐵路曾經係係西伯利亞鐵路的一部份,亦都係最經典既一段! 現在已變為遊覽列車。詢問台灣團既當地導遊,原來不知不覺已改坐新款既列車,舊款既蒸氣火車已泊埋一面供人拍照了... 搭唔到蒸汽火車真係極度失望⋯


自備早餐



車站博物館

列車時間表

由於車票我無一早預定,只係早兩日係伊爾庫茲克買,買飛時已知要分開坐,但好在都相隔好近,不過湖在左面坐位位置,我同港女就坐右手面... 列車全程龜速行駛,方便觀賞貝加爾湖,但今日天氣又多雲又大霧,就算坐係望向湖既方向都係只見到白濛濛一片!



上圖湖景,下圖係我坐既山景

整個行程停低好多次比乘客落車遊覽,由於今日大霧,整個行程有如進入仙境一樣! 睇黎天氣差都唔係一件壞事噃~ 我更係其中一處既路軌,以山窿作背景,彈奏一曲我苦練但未熟練既Imagine 啦~ 務求係世界不同既角落能夠演奏一曲~

呢張相係我整個行程最滿意既照片

左下係早前普京游水既地方

早途站小村莊的小販,我都買了午餐

漫長既車程,係1830到達Sljudyanka, 全車好似只係得我地兩人落車,因為本車終站係返去Irkutak;
離開月台,原來早前同一班車交談過既當地導遊,都主動上前幫忙,有一個仲一早走左去火車站幫我地問定資訊tim~ 真係好感動~ 最後接受台灣,北京遊客及俄羅斯導遊祝福後,就同佢地分道揚鑣。
@1833


翻查維基,呢個站係全用大理石而建架!

竟然有中文

見仲有差不多六小時先夠鐘,無理由呆等架! 火車站附近有座興建中既東正教教堂,參觀過後發現這一帶一片死寂⋯ 於是同港女冒險穿過無路人既住宅地帶,步行半個小時後,終於算揾到有點人氣既地方!



Sljudyanka係一個超市小鎮,路經二十多間超市,都搵唔到一間餐廳⋯ 唔知點解係呢個完全陌生既小鎮,拖住港女隻小手,覺得係一件好回味既事,呢種感覺係其他既旅遊地點絕對搵唔到既! 最後好不容易先揾到餐廳食晚飯,$670-RUB($150-HKD), 晚餐好好食,有一味好似我地既小炒,紅椒菠蘿炒雞球~


超市超市超市⋯


呢度都有火車頭

列車2353準時埋站,拍完一張照只係遲左10秒上車,個職員已收左條梯! 由於這班是西伯利亞鐵路,係由莫斯科開往海參威的,所以我地上既係中途站,仲要半夜三更上車,車上既人大部份都熟睡,而我地就擾人清夢了... 我地瞓既係平民卡,無房的,仲要係上格床,又要搬行李上行李架,又要鋪床... 都唔好意思攪咁多野lu... 衫都無換即瞓! 瞓幾個鐘後0400起床!

15 則留言:

  1. 能跟你走這些地方, 這個已是毫不簡單的港女了(^ν^)

    回覆刪除
  2. 貝加爾湖環迴鐵路, 我無得坐, 旅伴話TI 說ALL FULL.....><

    回覆刪除
    回覆
    1. 港女跟你咁走, 真係一D 都唔簡單, 珍惜眼前人......

      刪除
    2. 唔好灰,下次再坐啦!
      港女有幸跟到我,真係一D 都唔簡單, 佢要珍惜眼前人⋯ Wakaka~

      刪除
  3. 步行這半小時認真浪漫^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔止呀! 半小時只係到市中心咋! 仲起碼行多成粒鐘先搵到餐廳⋯

      刪除
  4. 真正嘅港女應該做唔到咁同你行... 要改名啦!

    回覆刪除
  5. 在這個人跡罕見,有如與世隔絕,能與心愛的人一起携手走過,真是非常難得!
    祝你們能開花結果!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝~ 呢個小鎮都唔係乜野與世隔絕既,只不過唔會有搭西伯利亞鐵路既遊客,會特登係度行啫~

      刪除
  6. 恭喜新春大吉!事事如意!

    回覆刪除